Home Page

Slide background

Unique Hand Made String Instuments

Slide background

Through the Hands of

Dimitris Karaoglanis

Slide background

Χειροποιητα Βιολια και Βιολες

Κάθε ένα από τα όργανα που κατασκευάζονται στο εργαστήριο, είναι μοναδικό,  σχεδιασμένο από τον Δημήτρη Καραογλάνη . Τα  προσεκτικά διαλεγμένα για την παλαιότητα και τα ακουστικά χαρακτηριστικά τους ξύλα, τα βερνίκια φτιαγμένα από τα καλύτερα λάδια και χρωστικές , η Γνώση για την κατασκευή, τέλειο φινίρισμα και υψηλή αισθητική, έχουν σαν αποτέλεσμα, όργανα με απόλυτα ισορροπημένο ήχο, μεγάλη δυναμική, δυνατή προσωπικότητα , και μία ατελείωτη παλέτα ηχοχρωμάτων.

Το Εργαστηριο

Το εργαστήριο λειτουργεί σε ένα κτήριο του 1890, στην Αίγινα. Η πέτρα το ξύλο και το υπέροχο φως της Αίγινας που “ορμά” μέσα από τα 7 παράθυρα του είναι  τα πρώτα “βασικά συστατικά” της μυστικής συνταγής των βιολιών που φτιάχνονται εδώ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ  Δημήτρη Καραογλάνη.

Κατασκευαζοντας ενα μουσικο οργανο

Δύο σειρές εργαλείων χρειάζονται για την κατασκευή του βιολιού. Η πρώτη είναι αυτή που η φύση δημιούργησε, μυαλό, νευρικό σύστημα, μάτια, χέρια, έμπνευση! Η δεύτερη είναι αυτή που ο άνθρωπος έχει “ευ-εύρει”, χρησιμοποιώντας βέβαια υλικά “έτοιμα” πάλι ,μέταλλο ,ξύλο, ρητίνες τρίχες!

Ποιός λοιπόν είναι ο κατασκευαστής;

Η τέχνη αυτή είναι μία μαγεία. Ο κατασκευαστής του βιολιού είναι ένας μάγος πού θα πρέπει να “συλλάβει ” το στοιχείο του Αιθέρα και να το μετατρέψει σε Ήχο . Η τέχνη του μπορεί να είναι το “κλειδί του παραδείσου” για τον ίδιο αλλά και για πολλούς ακόμη. Εδώ δεν υπάρχει χώρος για “ταξίδια στο εγώ”. Τα βιολιά ζούνε πολλές ζωές και η μουσική τους ταξιδεύει αιώνια στο Σύμπαν !

Ποιός λοιπόν είναι ο Δέκτης;

Σχολια Πελατων

Zakhar Bron

With great pleasure I got to know the work of the Greek violin maker, Dimitris Karaoglanis. Iwas very fond of the beauty this creations have, the graceful workmanship, the richness of timbre, how easy is to extract strong and flexible sound. The instrument responds, posing no difficulty, no effort requiring, giving the performer the possibility of achieving a big range of dynamic amplitudes. Needless to add, I have the feeling that in those violins there is a great deal of potential. In the hands of good violinists those instrument can be enriched and developed further.

Zakhar BronViolin Player

This post is also available in: Αγγλικα